wtorek, 27 grudnia 2011

Big thanks i apeloprośba :)

Dzisiaj (wyjątkowo) będą ogłoszenia parafialne, ale już niedługo pojawi się nowy content, bez obaw. 

Zacznę może od tytułowego wielkiego gracias: dziękuję za wszystkie Wasze komentarze i za to, że w ogóle zainteresowaliście się moją stronką :) Naprawdę to doceniam. Przepraszam, że dotychczas zaniedbywałem "7 dni medytacji" - od teraz to się zmieni. Mam nadzieję, że czas pozwoli. Trzymajcie kciuki.

A teraz apel vel prośba. Potrzebuję Waszej rady. Nie jestem pewien, w którym kierunku pójść, jeśli idzie o rozwój strony. Mam kilka pomysłów, ale czy na pewno są dobre?
  • myślałem o tym, żeby reanimować kanał 7dnimedytacji na YT. Biedaczysko niedomaga, nic tam się nie dzieje: marazm, stagnacja, napisy końcowe. Pomysł jest taki: zaaplikowałbym mu resuscytację krążeniowo-oddechową w postaci nowych wpisów-filmików. Innymi słowy, czy chcielibyście (tak dla odmiany) zobaczyć następnego posta w formie filmu? A może zrobić i filmik, i transkrypcję dla tych, co jednak wolą czytać?
  • TREŚĆ - najważniejsza rzecz. O czym chcielibyście poczytać? Z czym macie problemy? Mi osobiście chodzi po głowie tekst/filmik pt. "Dlaczego nie mogę medytować?", bo to jest coś, co każdy przeżył: frustracja, wszystkie wysiłki na nic, medytacja zwyczajnie nie idzie. Co o tym myślicie? Jakieś pomysły?
  • Skoro już o sugestiach mowa: chciałbym wśród tych zakładek na górze (na razie są tylko 2: 'strona główna' i 'do pobrania' :P) zrobić coś w rodzaju encyklopedii różnych technik medytacji. Czy są jakieś konkretne (albo całkiem niekonkretne) techniki, nurty itp. o których chcielibyście dowiedzieć się czegoś więcej?
Okej, to chyba tyle spamu z mojej strony. Teraz Wasza kolej ;-) Wszystkie sugestie są mile widziane. Jeszcze raz wielkie dzięki i do zobaczenia (a być może - usłyszenia [mojego głosu]) już niedługo!
 

13 komentarzy:

  1. myślę że taki video post to świetny pomysł :). Osobiście chętnie poczytałbym więcej o technikach medytacji relaksacyjnej, sposobach na radzenie sobie ze stresem. Albo może coś o tym jak dzięki medytacji zwiększyć swoją kreatywność i otworzyć bardziej umysł? (chociaż to często przychodzi samo z siebie jak człowiek trochę pomedytuje ;).
    Nie mogę się już doczekać kolejnych artykułów, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób jeden filmik testowy i jesili wyjdzie równie siwietny jak twoje teksty to nic nie mam przeciwko. Najlepiej żebyś wstawiał też tekst w formie pisanej przekazującą treść filmu.

    OdpowiedzUsuń
  3. somtam@gazeta.pl14 lutego 2012 21:56

    To moje pierwsze kroki z ...medytacja. Genialny Twoj blog. Prosze wskaz mi droge na temat reinkarnacji, a konkretnie , w jaki sposob moge dowiedziec sie czegokolwiek o moim poprzednim wcieleniu.
    Od kilku lat jestem w kontakcie z mezczyzna ( ja kobieta), na bardzo mistycznej plaszczyznie. Byc moze odegral on jakas role w moim poprzednim zyciu? Oboje mamy problem, nie mozemy sie od siebie uwolnic.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zaczynam swoją "przygodę" z medytacją. Skłoniły mnie do tego mojego życiowe problemy, trochę psychologiczne, niemożność zrozumienia czego chcę od życia, kim jestem. Mam wielką nadzieję, że Twój blog mi w tym pomoże. A video posty to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mogę się skontaktować z właścicielem tego blog :) proszę o email adres :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem otwarty na maile, sugestie, dyskusje i w ogóle otwarty ;) marcin.mon (at) gmail. com

      Usuń
  6. Co do technik medytacji, to jestem przeciwny. Uważam, że każdy powinien słuchać siebie, a nie próbować "oszukać"(przynajmniej ja tak to widzę)umysł. Wystarczy spojrzeć w głąb siebie, bez żadnych presji.

    Jak ktoś lubi pomyśleć, to zapraszam także:

    http://prolog-homo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do pobrania darmowej relaksacji, która pomoże Ci w walce ze stresem.
    http://darmowa-relaksacja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. włączam sobie filmik http://www.youtube.com/watch?v=I1pEfpvlV7M i medytuję - tylko 44 minuty, a efekty znakomite

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że blog już nie jest aktualizowany. Medytacja stała się modna w obecnym czasie i bardzo dobrze! Uważam, że to jedna z najważniejszych umiejętności w XXI wieku. Sama medytuję od wieku nastoletniego i uznaję ją jak codzienny prysznic. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ktoś z was wie, czy może autorka piszę teraz na innym blogu czy coś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz ciekawy plan, zrób to! A videoblogi na youtube zaczęły się opłacać, więc na tym też można skupić uwagę.

    OdpowiedzUsuń